Splošni pogoji poslovanja trgovine MAT3

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine MAT3 (www.trgovina.mat3.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Svetujemo vam, da pred uporabo strani pazljivo preberete spodaj navedene pogoje. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne oddajate naročil na spletni strani trgovine MAT3.

Spletno trgovino MAT3 (v nadaljevanju “trgovina”) upravlja podjetje MAT3 Matej Božič s.p., Vrhpolje 17, 5271 Vipava, matična številka: 6339522000, davčna številka: 95500146, v nadaljevanju prodajalec ali MAT3).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine MAT3, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med MAT3 in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu družbe MAT3 Matej Božič s.p.

Trgovina MAT3 je spletna trgovina in nima fizične poslovalnice, zato so nakupi mogoči le preko spletne strani www.trgovina.mat3.si in je prevzem mogoč le preko pošte ali osebno po predhodnem dogovoru na naslovu Vrhpolje 17, 5271 Vipava.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete splošne pogoje poslovanja.
Za vse informacije, pomoč pri spletni ponudbi, uporabi spletne strani ali vračilu blaga, smo vam na voljo v času naših uradnih ur od ponedeljka do petka, med 8.00 in 16.00 uro.

Telefon: 031 200 701
E-pošta: info@mat3.si

Vrste uporabnikov

Trgovina omogoča nakup kot “gost”, pri tem se uporabniški račun ne ustvari, stranka ob vsakem nakupu vpiše svoje podatke, ki se v bazi trgovine ne beležijo. Ti podatki se posredujejo izvajalcu, ki jih uporabi izključno za izvedbo naročila.

Stranka lahko z opravljeno registracijo v spletno trgovino MAT3 posane član in pridobi uporabniško ime ter si določi geslo za dostop do svojega profila pod zaznamkom “Moj račun”. Tam lahko spremlja opravljene nakupe in spreminja svoje podatke, vključno z geslom.

Obiskovalec lahko vpis kot gost in registracijo za člana trgovine MAT3 opravi preko spleta.

Ob registraciji v spletno trgovino kot član pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je izpeljano iz naslova njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana MAT3 nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je mogoča tudi med postopkom nakupa oz. ob njegovem zaključku.

Če želi uporabnik kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@mat3.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Nakup artiklov, ki so na zalogi na prevzemnem mestu MAT3, je mogoč tudi brez registracije in izvedbi nakupa v spletni trgovini, a s predhodnim obvestilom na email naslov info@mat3.si ali s klicem na 031 200 701.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka)
  • kontaktne podatke, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku. Ta običajno ni daljši od enega meseca.)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene (razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza)
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe (razvidna je iz prejetega predračuna po opravljenem naročilu)
  • rok (v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen, pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba v spletni trgovini ažurira pravočasno in skladno z dejanskim stanjem.

Oznake artiklov

Računalniki v spletni trgovini imajo različne statuse:

RABLJEN: Računalnik je bil predhodno rabljen. Bil je pregledan, testiran in očiščen. Zamenjane so bile morebitne okvarjene komponente. Taki računalniki imajo minimalno 3 mesece garancije.

OBNOVLJEN: Računalnik je bil obnovljen s strani proizvajalca, vsi so odlično ohranjeni in brez večjih kozmetičnih napak. Imajo 1 letno garancijo z možnostjo podaljšanja.

NOV: Računalniki so novi, nerabljeni in v originalnih embalažah. Imajo minimalno 1 ali 2 leti garancije z možnostjo podaljšanja.
Artikel z oznako “Akcija” ima še dodatno znižano ceno glede na ceno, ki velja do odprodaje zalog tega artikla. Vrednost znižanja je navedena ob artiklu.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med MAT3 s.p. in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko MAT3 s.p. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Potrditev prejema naročila in predračun). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za MAT3 kot za kupca. Za kupca velja oseba ali podjetje s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku MAT3

Načini plačila

MAT3 omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu ali po povzetju*
  • z nakazilom na račun MAT3 s.p. po ponudbi/predračunu*

* Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun MAT3 po ponudbi/predračunu. To velja za vsa naročila nad 500 €.

Na prevzemnem mestu MAT3 Matej Božič s.p. je možno plačilo le z gotovino.

Izdaja računa

MAT3 po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun, ki je priložen v paketu. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za kupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Vse cene vsebujejo DDV, ker po prvem odstavku 94. člena ZDDV-1 nismo zavezanci za DDV.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub velikim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo MAT3 kupcu omogočil odstop od nakupa.
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.
Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.
Na prevzemnem mestu MAT3 so posamezni artikli, ki so na zalogi, na voljo za nakup po ceni, ki je enaka ceni iz spletne trgovine MAT3. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev darilnih bonov, bonusov, promocijskih kod ipd.

Postopek obveščanja o nakupu

1. MAT3 naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu MAT3 so na spletni strani vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. MAT3 naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. MAT3 lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali mu piše na email naslov. Pri dobavi artiklov, ki jih MAT3 nima na zalogi v lastnem skladišču, je MAT3 izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do MAT3. Prek elektronske pošte MAT3 kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči MAT3, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo preklical. Če dobavitelj MAT3 ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko MAT3 naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. MAT3 ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih MAT3 nima na zalogi v lastnem skladišču.

2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

MAT3 v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. MAT3 v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 031 200 701 ali po e-mailu na naslov info@mat3.si. Če se zgodi, da je naročilo že odposlano, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da pri vpisu podatkov v polje ‘Podjetje’ vnesete naziv podjetja in v polje pod njim še davčno številko.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja MAT3, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju.

Spletna trgovina MAT3 pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
  • z nakazilom na račun upravitelja MAT3 po ponudbi/predračunu

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun MAT3

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@mat3.si.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tukaj.

V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: Vrhpolje 17, 5271 Vipava ali ga osebno prinese na prevzemno mesto prodajalca.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče !

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo ali menjava blaga

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Vračilo ali menjava blaga, ki je bilo kupljeno osebno v prostorih MAT3 Matej Božič s.p., je mogoče samo po dogovoru s prodajalcem in je predmet možnosti in dobre volje prodajalca.

Vračilo artiklov

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

Ko vračate artikle prodajalcu (MAT3), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.
Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je MAT3 Matej Božič s.p., Vrhpolje 17, 5271 Vipava.
Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite ustrezno varno embalažo).
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Za uveljavljanje garancije lahko izdelek osebno ali preko pošte pošljete na naslov prodajalca, zapisan zgoraj.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Če vam je paket dostavil GLS in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka bila poškodovana med transportom, lahko prijavite poškodbo. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@mat3.si ali po telefonu na številko 031 200 701. V kolikor je poškodba vidna že ob dostavi, morate skupaj s kurirjem izpolniti škodni zapisnik (ga ima kurir pri sebi). V primeru poškodovane pošiljke je potrebno podjetju GLS Slovenija oz. njegovemu pooblaščencu omogočiti ogled škode in pri tem ohraniti stanje, v katerem je škoda nastala. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, GLS nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom GLS (telefonska številka 01 500 11 90) se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu. Ko je bila prijavljena škoda, je čas reševanja škode od 5 do 10 dni.

Garancija in pošiljanje v servis

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu, njegovem pooblaščenem servisu ali pri prodajalcu.

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je predstavljena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira MAT3, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Pri predaji izdelka, katerega pooblaščeni serviser ni MAT3 iz vzroka reklamacije se je potrebno zavedati, da podjetje prevzema vlogo prevzemnega manipulanta in da izdelka ni možno servisirati v poslovalnici MAT3, ampak ga je potrebno reklamirati na pooblaščenem servisu.
Izdelek lahko na lastno zahtevo predate pri prodajalcu na prevzemnem mestu. Prodajalec bo v tem primeru v uslugo poslal artikel na pooblaščen servis, ki je naveden na garancijskem listu artikla. V skladu z 20. členom Zakon o varstu potrošnikov se šteje sprejem artikla v reklamacijo takrat, ko le-ta prispe v pooblaščeni servis. Pošiljanje na pooblaščeni servis se iz prevzemnega mesta MAT3 vrši običajno naslednji delovni dan po prejemu.

MAT3 vam ne more dajati informacij o samem poteku servisa.
MAT3, v skladu s z 20. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ne odgovarjata za morebitne zamude roka 45 dni ali za nepravilnosti pri popravilu. 45 dnevni rok prične teči, ko je artikel sprejet na pooblaščeni servis in ne takrat, ko je bil oddan v MAT3.

Za vse podrobne informacije je iz tega razloga potrebno kontaktirati pooblaščenega serviserja in ne MAT3, ki je zgolj posrednik med kupcem in pooblaščenim servisom.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
    artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: MAT3 Matej Božič s.p., Vrhpolje 17, 5271. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 3 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine MAT3 in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 3 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Dostava

Partnerja za dostavo pošiljk prodajalca MAT3 sta GLS in Pošta Slovenije, vendar si MAT3 pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Več o dostavi najdete tukaj.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene že vsebujejo DDV, saj po prvem odstavku 94. člena ZDDV-1 nismo zavezanci za DDV. Cene na spletni strani se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in vedno v celoti ne odražajo dejanskega stanja, vendar niso zavajajoče.

Za morebitne napake se opravičujemo.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Varovanje osebnih podatkov

MAT3 se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

MAT3 za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov MAT3: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z MAT3. V primeru pravnih oseb pa še naziv podjetja in davčno številko.

MAT3 navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za neprijavljene uporabnike (goste) hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z MAT3. Za pravne osebe se doda še naziv podjetja ter davčna številka. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Podpora strankam

Strankam je na voljo podpora, ki se praviloma vrši preko elektronske pošte ali telefonskih številk, ki so objavljene na spletnih straneh MAT3.

MAT3 je obvezan upoštevati le zahtevke za podporo, ki so bili oddani preko spletnih strani ponudnika ali poslani na elektronske naslove ponudnika, ki so za takšne primere navedeni na spletnih straneh, iz kontaktne e-pošte MAT3, ki jo je navedel ob naročilu storitev.

Nudenje podpore je lahko pogojeno oziroma omejeno z določeno vrsto naročniškega razmerja oziroma s cenikom ponudnika.

Omejitev odgovornosti

MAT3 se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da MAT3 ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo MAT3 kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Slike in videi, vsebovane v ponudbi ter v drugih ponudnikovih gradivih, vključno s spletnim mestom, so lahko samo simbolične in vedno v celoti ne odražajo dejanskega stanja, vendar niso zavajajoče, kar pomeni, da se stranke nanje v nobenem primeru ne morejo sklicevati ali na njihovi podlagi karkoli terjati od MAT3. Za morebitne napake se opravičujemo.

MAT3 ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. MAT3 mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. MAT3 ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

MAT3 ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih MAT3 v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori

MAT3 spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na info@mat3.si ali po klasični pošti na naslov: MAT3 Matej Božič s.p., Vrhpolje 17, 5271 Vipava.

MAT3 mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

MAT3 Matej Božič s.p.
Vrhpolje 17
5271 Vipava

Kontaktni podatki:
Telefon: 031 200 701
Email : info@mat3.si

Določila o splošnih pogojih poslovanja so bila nazadnje spremenjena 5.1.2017.